Üdvözöllek! Tolvaj Sándor vagyok.
szolgáltatásalapú vállalkozók webes szakértője
2003 óta vagyok a kreatív világ része. Kezdetben – 2003-tól 2007-ig – többnyire nyomdai anyagok készítésével foglalkoztam, viszont a digitális nyomdai főállásom mellett már akkoriban voltak saját webdesign megkereséseim is.
Mivel a nyomda mellett mindig is érdekelt a web, így 2007-ben kaptam meg első komoly webes megbízásomat, ami egy céges portál felépítése volt. Ezen projekt sikeres átadása után vetettem bele magam a webes világba.
2010-ben indultam el a vállalkozói lét és a vállalkozás támogatás irányába azzal a felismeréssel, miszerint egyre inkább fontossá vált a kisvállalkozóknak is az online jelenlét. Ennek köszönhetően jelentősen megnövekedett az igény a munkámra.
Az azóta eltelt több, mint tíz évben rengeteg különböző témájú és kvalitású vállalkozásnak segítettem a kicsiktől a nagyokig. Olyan ismert cégek projektjein dolgoztam, mint a Honda, Időkép, Oriflame, Viasat, Peugeot, Karthago Tours, AXE, Tesco, Heineken, Pizza Hut, Schneider Electric, ThyssenKrupp.
Ügyfeleim között megtalálhatóak az egyéni tanácsadóktól kezdve kis- és közepes vállalkozásokon át nagy cégek partneri együttműködései is. Sok éves kreatív tapasztalattal, folyamatos fejlődéssel és kiterjedt szakértői hálóval tudom a legjobbat garantálni számodra, és azon dolgozom, hogy közösen sikerre vigyük álmaidat.
A LinkedIn szakmai önéletrajzom ide kattintva tekintheted meg.
Szerintem a jó weblap gyors, biztonságos, megtalálható. A ma megtalálható rengeteg házilag elkészített (DIY) megoldás során ebből a három összetevőből többnyire hiányzik az összes tényező.
Amikor egy vállalkozó a weboldalon spórol, mondván azt, hogy „én is meg tudom csinálni, mert csak összekattintom WordPressben”, az a legtöbb esetben nem követi sem a felhasználóbarát szabványokat, sem a keresőoptimalizálási szabályokat, sem pedig a biztonsági követelményeket.
Célom és motivációm az, hogy edukáljam a vállalkozókat a fentiek fontosságában és segítsem őket a megvalósításában. Ezzel egy, jobb, hatékonyabb és biztonságosabb webet hozzunk létre. Mert ez az ügyfeleken is múlik.
“A jó dizájnt nem akkor érjük el, ha már nem tudunk többet hozzáadni, hanem akkor, amikor már nem tudunk többet elvenni.”
/Antoine de Saint-Exupéry/