Mit tegyünk a weblapra?

A vállalkozói márka alapozó kézikönyve (hamarosan...)

Egy erős vállalkozói márkával könnyedén meg fogod találni az ügyfeleidet, és a saját hiteles jelenléted fog téged eladni. A befektetés eredményeként pedig hosszabb távon szűkebbre veheted a marketing költésedet.

Önazonos kommunikáció + markáns jelenlét = stabil alapok.

vállalkozás támogatás

A legfrissebb felmérések szerint a vállalkozók nagy része hatalmas összegeket költ marketingre, ennek ellenére a többségük kudarcot vall.

Megeshet, hogy hiányzik belőle a legfontosabb összetevő: TE!

Az online kurzusok, a social média gyorstalpalók és a csináld magad könyvek ugyan rengeteg tudást adnak, viszont nem segítenek abban, hogy megismerd önmagad, felismerd az erősségeid, a miértjeid és a céljaid. Nem mutatják meg a fűszert, aki Te magad vagy. Arra neked kell rájönnöd, és ez az e-book ebben tud neked segíteni.

…ugyanis a márkádnak Te vagy az alapja!

A tapasztalat azt mutatja, hogy márkaépítés nélkül a vállalkozások marketingje rövid idő alatt pénznyelővé válik, és megfelelő alapozás nélkül kifullad.

business

A márkaépítés sokkal több, mint egy logó vagy egy névjegy, vagy egy termék. A márka egy komplex rendszer, ami ugyan tartalmazza a fentieket, ennél sokkalta több. A márka mögött ott van az a tapasztalat amelyet az ügyfelek felé prezentálsz, és az érzések amiket átadsz nekik.

A márka érték, bizalom, stratégia, identitás, jövőkép – minden, amit te tudsz hozzáadni vállalkozásodhoz. 

Téged hívlak erre az útra, ha

Az üzembiztos vállalkozáshoz a megfelelő alapot a saját márkád fogja adni, amit tudatosan felépítesz. A márkád, amiben lélek van, ami innovatív, ami ösztönös, ami Te vagy. Ha egy ilyen márkád van, nem kell a levegőbe lövöldöznöd. Egy idő után a saját hiteles jelenléted fog téged eladni, és ha kitartóan dolgozol, hosszabb távon bátran szűkebbre is veheted a marketing költéseidet.

Egy erős márka alappillérei

Belülről jövő márkaépítés

A működő márkád teszi lehetővé azt, hogy vállalkozásod egyedileg beazonosítható és egységesen felismerhető legyen a piacon.

Leegyszerűsítve: ha ismerik a márkádat nem fognak azzal törődni mennyibe kerülsz. Kelleni fogsz!

Mit tanulhatsz meg ebből a kiadványból?

Négy nagy témakörön ível át, ezek sorrendben az alábbiak

I/1. Ki vagy Te? Alkossuk meg az elevator pitch-edet!
I/2. Egy fontos összetevő: a márkatörténet
I/3. A vállalkozásod küldetése
I/4. Mi a szupererőd?

II/1. Álmok és célok! Mik a vállalkozásod céljai?
II/2. Az egyedi értékajánlatod – mi is az az USP?

III/1. Ki az álomügyfeled? Beszélgessünk a célközönségedről!
III/2. Kik a versenytársaid?

IV/1. Tartalomtervezés öt lépésben

Hamarosan érkezik...

Ha szeretnél első kézből értesülni a könyv megjelenéséről, iratkozz fel az űrlapon és küldök egy e-mailt róla!

Bevásárlókosár0
Nincs termék a kosaradban!
Vásárlás folytatása
0